Accepterad Cosmo FAN2 | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cosmo FAN2

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 April 2006

Vad heter du på discord? oskareliasson#9310

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 130

Hur aktiv kommer du att vara? jag sluta skolan vid 3 sdan spelar jag till midddag vid 7. sedan pluggar jag en timme till 8. sedan spelar jag till elva. på helger spelar jag från typ 2 för att jag vaknar sent och sedan spelar jag typ hela dan om det inte är massa plugg och skolarbete, jag spelar välldig sent på helger upp till 4 på natten

Vad heter du? Martin Håkanson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag har spelat på servern på servern i en månad nu och jag älskar servern, men jag känner mig ofta otrygg och rädd att tex bli påkörd av någon som kör alldeles för fort eller bara helt skiter i att stanna vid ett rödljus. Jag tycker det förstör RP känslan och om jag vill rapportera till polisen vad som hände så är det nästan aldrig någon där. Dem svara heller inte när man ringer. det verkar som att polisen är väldigt underbemanade och skulle behöva mer personal för att servern ska bli perfekt.. Och jag vill göra en skillnad istället för att bara klaga på saken. Jag vill se till att dem son inte lyder lagen ska bli bestraffade och lära sig av sitt misstag. Jag vill heller inte att de ska finnas personer som känner sig otrygga och allmänt rädda inte ska behöva känna så. min morbror jobbade även inom polisen och när jag träffar honom så blir jag alltid så fascinerad a hans mod vilja att hjälpa folk, och en bra början är att börja med att hjälpa servern känner jag.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker att det viktigaste är att få bort alla som inte sköter sig och göra dem som känner sig otrygga i staden trygga och älska staden vi lever i. jag blir alltid även bra besvarad när jag är på polisstationen när det är någon där. jag tycker även att man ska kunna ha trevliga kollegor som gör sitt jobb på ett ordentligt sätt så att jobbet och tiden vi lägger ner inte bara blir förgäves. jag jobbar just nu som reporter och jag känner inte att jag gör någon skillnad i världen och jag vill hjälpa till.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att en av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Vanligast är att arbeta i yttre tjänst och med utredningsågärder, som att ta upp anmälningar, hålla förhör och ta föremål i beslag. Åtgärder som kräver att polisen har kunskap om vilka lagar som gäller.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har tidigare jobbat som reporter och har lärt mig hur människan fungerar i olika tillfällen. jobbet har även lärt mig att hantera olika sorters stress och när jag var yngre så körde jag mycket speedway och jag och min pappa var dem som jobbade inom teamet så jag har fått en stor kunskap om bilar och MC. jag har även åkt vasaloppet lera gånger och har hamnat på bra placeringar så jag skulle anta mig som en person med en bra fysik.

Hur är du som person? jag är en mycket snäll och omtänksam person men även bestämd med tex rätt och fel. jag är en bra lyssnare när folk berättar tex deras historier, jag har alltid gillat att hjälpa människor och ta del i andras liv

Är det något vi bör veta om dig? ja jag är pollenalergisk men jag går på tabletter för det så det bör inte vara ett problem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka