Accepterad Cosmo FAN2 | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cosmo FAN2

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198949998831/

Ditt Hex-ID: 11000013afe20ef (Hex)

Vad är din discord tagg? oskareliasson#9310

Vem var det som bannade dig? sandberg

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan krim roll ~Sandberg. Återstår: 6 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att banna mig för att jag hade på mig en kniv och meth utan att vara krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hela detta scenariot startade dagen innan jag blev bannad. Jag var påväg att hämta en kompis uppe i sandy för att han precis hade gått in på servern. På vägen upp dit när jag nästan är framme så kör en svart bmw x7 in i mig och tvingar mig att köra åt sidan för dem ville snacka med mig. Dem bad mig att går ur bilen medans dem hotade mig med pistoler och uzi. Det som verkade som bossen tog mig runt halsen och riktade en pistol mot mitt huvud och sa. du ska lyda våra årder nu, du ska ta med allt detta meth och denna kniv till en kund av oss imorgon klockan 22,00 uppe vid paleto bay garaget. Först så sa jag nej till att jag skulle göra det så då misshandlade dem mig och klippte av flera tår och fingrar tills jag gick med på deras krav. Dem sa även att om jag inte skulle göra som dem sa och gå till polisen så skulle dem döda mig och hela min familj. Så jag tog imot grejerna och tänkte att detta är något kriminella får göra för att dem frågade mig hur länge jag hade bott i stan och då sa jag några veckor och sedan fråga jag dem och dem sa att dem hade bott i stan i cirka ett år. ALLT DETTA SKEDDE I EN MUTLIG KONVERSATION. Så jag fortsatte att spela på som vanligt den kvällen och hade roligt med min kompis och tänkte inte så mycket mer på det. sedan dagen efter så jag gick jag in på servern för att spela och då så när jag valde att spawna uppe i sandy så flög jag igenom marken/mappen och dog men sedan när jag dog så flyttades jag upp till marken igen. DERTTA HÄNDER RÄTT OFTA PGA MIN DÅLIGA DATOR. jag har en gammal asus dator med ett 1060 med 3gb, intel core i 5-8400. TILBAKA TILL VAD SOM HÄNDE. jag låg där i cirka två min när en motorcykel kille kommer och säger att han ska ta mig till sjukan men att han behövde göra en sak först. Så han bara stod där AFK med mig liggandes i kanske tre min och sedan blir jag utsparkad ur spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta har jag väldigt svårt att bedöma. men enligt mig så beror det ju helt på hur man väljer att göra i det valet när jag blev misshandlad och dem hotade att döda mig och min familj. Jag tänkte så här, eftersom att dem sa att dem hade mycket erfarenhet av GTA RP så litade jag på dem att jag inte skulle bryta någon regel när jag tog meth och kniven i min väska men jag har nu insätt att dem lurade mig, dem lät ju mig göra deras dirtywork/hardwork med att leverera varorna till deras kund. Men när dem gjorde det så gjorde dem så att jag bröt mot regler genom att grejerna och sänkte nivå på RP och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för oavsett fast jag inte visste att jag gjorde fel, men jag har nu lärt mig att jag borde skrivit till staff i chatten att dem borde kolla så att allt stod rätt till med vad dem gjorde mot mig. det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för, FÖRLÅT. JAG ÅNGRAR MIG GROVT VAD JAG GJORDE. jag är mycket medveten att jag hade på mig meth och kniv men det var ju dem som hotade mig som lurade mig att ta grejerna och vadå skulle jag bara sagt nej ni bryter mot regler när ni gör så här och ba vägrat. då hade jag ju sänkt RP nivån till noll det förstår ju du också. och det står ingenstans i reglerna att jag inte får ha meth eller kniv på mig om jag blir tvungen att ta det från kriminella. Och jag kan ju inte se RP regler för krim så hur ska jag då veta om dem får göra så eller inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var helt mitt fel jag hade tagit ett tjänstefordon och råkat krocka men efter det har jag tagit servern på mer allvar och börjat RP på ett seriöst sätt. min andra ban var ett missförstånd som snabbt blev godkänt. min tredje ban var just det här att jag och en kompis hade rånat en person utan krimroll. det jag lärde mig från det var att Jag ångrar verkligen det jag gjorde och jag kommer aldrig att göra så mot någon igen. Det var var det dummaste jag har gjort i hela mitt liv .jag förstod att jag sänkte nivån på RP när vi rånade killen och det bad jag så hemskt mycket om ursäkt. JAG LOVADE ATT JAG ALDRIG SKULLE GÖRA NÅGOT KRIMINELLT IGEN. tills jag har fixat en krimroll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag borde gjort när dem stannade mig och började tvinga mig att göra saker så borde jag skrivit /help i chatten för att staff skulle kunna kolla så att gänget gjorde saker som var okej enligt reglerna och inte utsätta mig för någon riska av regel brytningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna ban har varit väldigt lärorik för mig för att detta har lärt mig att inte lita på allt vad andra säger om det inte är staff eller polis. för att inte hamna i någon risk för regelbrott. jag har även lärt mig att ta hjälp av staff mer i mitt RP och dem kommer kunna hjälpa mig med deras erfarenhet och kloka tänkande så att jag inte bryter mot några regler men också gör mig bättre på att RP. sedan så ska man såklart inte be om hjälp eller slösa deras tid om det absolut inte behövs . Eftersom deras knappa tid och hårda arbete inte ska slösas bort i onödan. Detta har gjort så att jag har fått en helt annan syn på staffs hårda jobb som dem faktiskt gör och insett hur mycket dem hjälper servern och äns egna utveckling. jag ber också såklar så hemsk myckert om ursäkt för att jag har sänkt nivån på RP och gjort ert jobb svårare och jobbigare än vad det behöver vara och det ångrar jag GROVT och ÖNSKAR ATT JAG ALDRIG GJORDE SOM JAG GJORDE, FÖRLÅT.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka