Inaktuell Corndawg | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baurden

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils, Albert

Ditt discordnamn: Corndawg.se

Ditt Hex-ID. 1100001364577e7

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? RP har alltid varit ett stort intresse för mig, och att kunna förbättra folks RP upplevelse hade varit en ära. Att vara Staff på servern är ett mål som jag verkligen vill uppnå, då jag tycker otroligt mycket om att RP:a, speciellt på Unive såklart. Jag vill hjälpa folk, både för att jag tycker att jag allmänt gillar att vara hjälpsam men också för att ge folk en bra upplevelse på servern. Ni hade känat mycket genom att anlita mig som staff, jag tänker logiskt, jag är trevlig, tålamodig och har lätt att komma överens med folk. Jag tar mina ansvar seriöst och jobbar hårt för att nå en hög nivå av dedikering. Jag har också det väldigt lätt att ta reda på hur man gör saker och jag älskar att lösa problem, så tror inte att jag kommer ha några problem med att lära mig commands och lösningar. En till sak jag vill tilläga tror jag inte kommer göra mycket skillnad men jag även vill ta upp är att jag kan tala flytande engelska, vilket hade underlättat för dom på servern som inte har svenska som förstaspråk. Jag har aldrig blivit bannad, och jag följer regler strikt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag ser många som inte sköter RP:n på den nivå som krävs på servern, speciellt kring bilarna då det är mycket orealism kring hur folk använder bilar. Speciellt med icke-medlemmar som kan starta vilken bil som helst och köra iväg med den, oftast så kör dom in i folk med dom bilarna. Jag ser icke medlemmar som tar framför allt polisbilar och kör in i folk på piren alldeles för mycket och jag vill hjälpa till med att minska sånt här. Jag hatar att se folk som inte kan ta RP:n seriöst och förstöra almänna upplevelsen för alla spelare på Unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag vill hålla extra koll på nya spelare, främst icke-medlemmar som bara ansluter sig till servern för att lalla och förstöra den övriga spelarens upplevelse av Unive. Piren är också ett ställe där det händer för mycket hyss, då det är enkelt det mest populära stället i unive, och med tanke på att det är en "green zone" så är det för många som tycker att reglerna inte gäller för dom eller helt enkelt inte bryr sig. Och folk som helt enkelt inte bryr sig om att hålla en bra RP-nivå på servern, den sortens spelare hör inte hemma på Unive.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är oerhört viktigt att staff sköter sig rätt, då dom har väldigt mycket makt på servern och deras förmågor kan användas till fel sak. Att hålla sig lugn och sansad är viktigt för staff, då man inte ska låta sina känslor ta över vid jobbiga situationer. Att kunna reglerna och tänka logiskt är en viktig komponent till en bra staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag borde kunna vara aktiv ca 2-4h+ varje dag nu dom kommande månaderna, men efter det när jag har börjat gymnasiet så borde jag kunna vara inne ca 1-3h på vardagarna och kanske lite mer på helgerna. På helger/lov brukar jag vara inne väldigt sent på kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan i Mars 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men jag är SV på Unive, så jag kan mycket om hur man ska sköta sig och ta hand om lallare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation. Jag är inte så kunnig i det området så jag vill helst att någon som kan mer om temat ska sköta det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka