Accepterad Corey11 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lil mår

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219219014/

Ditt Hex-ID: 11000014b0a1a46

Vad är din discord tagg? Corey🦍#5555

Vem var det som bannade dig? QT

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm powergaming återupprepade beteendemönster

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min kompis åkte bil i grovestreet då jag och min kompis råkade köra in i en "barnbil" och de blev en stor dsync som jag inte reflekterad över men såg inte de, då jag forsatte köra efter de så råkade jag baka in i honom o han flög iväg men de va inte mennigen i de stora hela jag känner båda men de blev en grov dsync/bugg som jag inte reflekterade över som skede så fattar att de ser konstigt ut i noclip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte bil i grovestreet då jag och min kompis råkade köra in i en "barnbil" och de blev en stor dsync som jag inte reflekterad över men såg inte de, då jag forsatte köra efter de så råkade jag baka in i honom o han flög iväg men de va inte mennigen i de stora hela jag känner båda men de blev en grov dsync/bugg som jag inte reflekterade över som skede så fattar att de ser konstigt ut i noclip

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50% 50% men för mig så reflekterade jag inte att de skede något men för QT så såg de helt annorlunda ut. och efter lite pm mellan mig och QT så jag förklarat hur de va från min syn och aa. de va inte direkt menning att köra på dem med flit.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit storlärdom av dem och har förbättrat mig mycket!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aaa rpat på dsync i nästa lägge de händer men i de läget vet jag inte då jag inte reflekterade de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aaa att rpa på dsync i nästa lägge de händer men i de läget vet jag inte då jag inte reflekterade de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka