Nekad Corey11 | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil mår

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad heter du på discord? Corey🦍#5555

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Går i gymnasium så kommer ish hem vid 15.00 sedan har jag träning visa dagar och visa dagar har jag ledigt men är inne på servern kanske runt 4-5h timmar om dagen eller lite mindre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 26

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa staffs som innebär att jag som sv ska tillexempel banna folk som lallar eller förstör rpn men de viktigaste är att jag inte ska jaga bans jag ska bara rpa normalt sedan ta de som de kommer alltså banna eller kicka om de är nödvändigt samt att jag endast ska vara som en hjälpande han för staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har tidigare varit de under en lång tid o känner att under rpns gång sker de grejer som en sv behöver hjälpa till me t.ex att dva en bil som buggar eller att man måste banna någon som gör regelbrott o skicka ut i förlänging och de vill jag hjälpa till med för att vara en hjälpande hand för staffs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man t.ex är i skottscenario med toggleid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka