Nekad Corell_ | Medlem ansökning[Esping

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Corell_

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Corell Silfver

Vad är ditt discord namn? corell

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak Corell, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, Glad, Uppmärksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tidigare så har min karaktär varit gängkriminell men sedan tagit sig ur allt detta för att skapa ett bättre liv för sig själv och framtid för min karaktär skulle jag beskriva som att arbeta lagligt och bidra till samhället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare spelat på denna server under ett par år sedan tappade jag det och blev bannad, vill ge det ett nytt försök och är redo att bidra med seriöst rollspelande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag till exempel skulle råna en butik och hamna i en polisjakt så behöver jag inte alltid spela för att komma undan utan ibland kanske spela för att inte komma undan så det blir ett roligare scenario för poliserna som jagar mig också, att dom får chansen att ta fast mig och fortsätta därifrån

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Under dom år jag spelat på denna server tidigare så har jag brutit mot ett antal regler, bland annat Powergaming, RDM och VDM. Det är dom jag kommer ihåg, kommer dock inte ihåg exakt vad som hände men jag har blivit bannad tidigare och är redo att ge detta ett nytt försök

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming ( att spela min karaktär som om han vore utöver den mänskliga formen), Copbait (Att aktivt jaga och försöka få uppmärksamhet av polisen)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit bannad ett bra tag men märkte att min ban har gått ut nu efter ungefär ett år, så vill prova på att spela seriöst igen.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka