Nekad CoRe55 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CoRe55

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dexter

Vad är ditt discord namn? core_wz

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Khera Khanson. Khero är 19 år gammal, Hans mamma dog i en bil olycka när han var 11 ända sen dess slutade han bete sig i skolan och han hade det tufft han kom in i ett gymnasium så han började bäckna och hade det väldigt svårt i livet. Han känner sig alltid ganska otrygg och rädd men han verkar vara tuff. Khero är väldigt intresserad i bilar och va mä grabbarna. Khero Khanson är en väldigt trevlig grabb som har respekt men om du gör något fl kommer du få en butch i magen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rollspel med suntförnufft, En till kriminell på server (som är jag) och ha väldigt roligt jag har många vänner som vill komma in och vi ska köpa gäng.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska fokusera på att bara ha roligt och ett bra scenario och att inte fokusera påa att vinna det så att det blir bättre rollspel och inte försöka vinna allt och göra det overkligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA. RDM = Random death match det är när du dödar nån helt random utan anledning som är ett brott mot reglerna. VDM = Vehicle death match är när du dödar nån med ditt fordon. Copbait = när du försöker få polisen att jaga dig eller ge dig uppmärksamhet som är väldigt drygt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på Heden roleplay, night rolaplay, penguin roleplay och valize roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär. "
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka