Accepterad coosmoo | Ansökan till Servervakt [Danne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coosmoo

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
303
Reaction score
128
Vad är ditt namn i verkligheten? Cosmo

Vad heter du på discord? coosmoo

Vad är ditt Hex:ID 76561198355385427

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - Fredag: Skola 08:00 till 15-16:00
Lördag och söndag: Hemma mest men kan vara med vänner mot kvällen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i en månad och 4 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger, bilden i kommentarer

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ahr uppgiften att hålla koll på rpandet så att det är bra. Servervakter har koll på spelarna som staffs inte kan ha koll på. T.ex om det kommer en grupp med lallare och ingen staff kan svara på reports så är det bra med servervakter som kan använda /svban eller /svkick så att lallarna inte är där längre.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag är rätt person för det jobbet. Det kan komma ganska många lallare på marja lisas där jag jobbar, Och då brukar inte någon svara på mina reports om det kan hända. Då hade det varit bra om jag var servervakt, det är mycket lall eller dålig rp som jag brukar stöta på och då vill man bara göra något åt de.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan fattas på många sätt men ett av sätten kan vara om jag ska byta bil med någon och han ger över sin först kan jag lätt ta bilen i garaget kicka eller banna han så får jag en gratis bil. eller om min part förlorar något så kan jag inte kicka eller banna någon från den andra parten för att det ska gå bra för min sida. Abuse kan tas på många sätt men t.ex om jag skulle kunna känna mig dryg mot min kompis då kanske jag står och kickar han om och om igen för inget det är abuse men om jag försöker hota någon med att jag är servervakt t.ex att om du försöker sno min bil kan jag inte bara kicka eller banna dig för att det är min bil, det måste jag rpa på.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka