Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198451725559/
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie
Vad är ditt discord namn? Manneg#1349
Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2005
Berätta om din karaktär. Jens är 31 år. Jens bakgrund: Hans mamma dog när han var 15, Han pappa var hans bästa vän. Jens och hans pappa brukade jobba på bondgården dom bodde på. Dom brukade fixa på åkern, och dom brukade Jaga i deras skog. Det är därifrån Jens hade lärt sig att skjuta och hantera vapen. När Jens började gymnasiet så fick han kompisar. Hans närmaste kompis blev Frank Jönsson, dom gjorde allt tillsammans. Jens gick polis utbildning. Han var polis från att han var 22 tills han var 28. Hans polis karriär slutade för att han blev ditsatt för mord. Mord på en kille, en 58 åring. Men Jens var oskyldig. Han blev ditsatt av ett MC gäng. MC gänget hade varit kontakt med Jens kollega, Jens och han bråkade mycket om taktiker. Jens skaffade en advokat och försökte bevisa sin oskyldighet men han lyckades inte. Så Jens åkte in. Han skulle ha suttit inne i 15 år. Men han blev frikänd efter 1 år för att det hade kommit fram nya bevis som hade kommit från MC klubben som hjälpte till att sätta ditt honom. MC:n hade fått reda på att Jens föredetta kollega hade ljugit för dom och lurat dom på pengar, så dom valde att sprida nyheten att Jens hade blivit ditsatt. Men han skaffade vänner inne på kåken. Jens har fortfarande stor respekt för polismyndigheten och han skulle aldrig döda en polis. Han försöker bara få ett normalt liv som han kan leva med. Han är lite stel som person men han brukar komma ihåg sen att slappna av. Han kan bli arg lätt ibland är det är många som pratar i mun på honom när det är han som pratar. Han är ganska positiv men han får lite sväjningar så han kan bli väldigt negativ ibland också. Han är INTE alls bra på skämt, varje gång han försöker skämta så blir det bara stelt och ingen skrattar. Han har positiva sidor också, Han är lojall, han är kreativ. Han planerar saker.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag vill spela på en server med många spelare och bra rp. Jag kan bidra med roliga scenarion och bra rp. Jag kommer bidra till communityt och försöka att göra många små och stora scenarion
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den har många spelare och jag har hört att den ska ha bra rp
Hur hittade du Unive? Jag sökte på "RP" på discord o då hittade jag Unive discord server o då kolla ja igenom den o då tyckte jag att den här servern vill jag spela på
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill alltid utvecklas inom rp, det finns alltid nåt utveckla. Mitt mål med rp är att skapa en story för min karaktär. Utveckla rp och skapa en story för min karaktär
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på nån annan server
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie
Vad är ditt discord namn? Manneg#1349
Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2005
Berätta om din karaktär. Jens är 31 år. Jens bakgrund: Hans mamma dog när han var 15, Han pappa var hans bästa vän. Jens och hans pappa brukade jobba på bondgården dom bodde på. Dom brukade fixa på åkern, och dom brukade Jaga i deras skog. Det är därifrån Jens hade lärt sig att skjuta och hantera vapen. När Jens började gymnasiet så fick han kompisar. Hans närmaste kompis blev Frank Jönsson, dom gjorde allt tillsammans. Jens gick polis utbildning. Han var polis från att han var 22 tills han var 28. Hans polis karriär slutade för att han blev ditsatt för mord. Mord på en kille, en 58 åring. Men Jens var oskyldig. Han blev ditsatt av ett MC gäng. MC gänget hade varit kontakt med Jens kollega, Jens och han bråkade mycket om taktiker. Jens skaffade en advokat och försökte bevisa sin oskyldighet men han lyckades inte. Så Jens åkte in. Han skulle ha suttit inne i 15 år. Men han blev frikänd efter 1 år för att det hade kommit fram nya bevis som hade kommit från MC klubben som hjälpte till att sätta ditt honom. MC:n hade fått reda på att Jens föredetta kollega hade ljugit för dom och lurat dom på pengar, så dom valde att sprida nyheten att Jens hade blivit ditsatt. Men han skaffade vänner inne på kåken. Jens har fortfarande stor respekt för polismyndigheten och han skulle aldrig döda en polis. Han försöker bara få ett normalt liv som han kan leva med. Han är lite stel som person men han brukar komma ihåg sen att slappna av. Han kan bli arg lätt ibland är det är många som pratar i mun på honom när det är han som pratar. Han är ganska positiv men han får lite sväjningar så han kan bli väldigt negativ ibland också. Han är INTE alls bra på skämt, varje gång han försöker skämta så blir det bara stelt och ingen skrattar. Han har positiva sidor också, Han är lojall, han är kreativ. Han planerar saker.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag vill spela på en server med många spelare och bra rp. Jag kan bidra med roliga scenarion och bra rp. Jag kommer bidra till communityt och försöka att göra många små och stora scenarion
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den har många spelare och jag har hört att den ska ha bra rp
Hur hittade du Unive? Jag sökte på "RP" på discord o då hittade jag Unive discord server o då kolla ja igenom den o då tyckte jag att den här servern vill jag spela på
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill alltid utvecklas inom rp, det finns alltid nåt utveckla. Mitt mål med rp är att skapa en story för min karaktär. Utveckla rp och skapa en story för min karaktär
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på nån annan server