Nekad coolman | Ban överklagan [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coolman

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/NL023

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? coolman#3157

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? för alltid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det stog så att jag trolla på interjuven det ända som stog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte kunde höra och då trodde han att jag bara trolla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev whitlistad så jag väntar i ett rum som heter whitlist om jag inte mis fel sitter där i typ 30 min så tar jag av mig mina hörlurar efter det så har dem tydligen kommit in o försökt prata med mig men dem lyckades inte och kunde inte höra något så jag skulle starta om discord kommer in egen så ser jag att jag har fått ban från discord

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det dem kunde faktist vänta med bannanen o se om om jag löser problemet man behöver inte bannan någon så bara

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle kanske inte ta av mig hörlurana

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att aldrig bli bannad har väntat 3 dagar på att någon ska godkäna jag förklara ju allt som hände så neka inte mig egen ärligt asså har inte gjort fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka