Nekad coolman | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

coolman

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/NL023

Ditt Hex-ID: NL023

Vad är din discord tagg? coolman#3157

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? finns inte tid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anledningen är att jag var afk

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag va afk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va afk och vänta på någon som skulle ta möte med mig så det kom in folk men jag kunde inte höra dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var det gjorde inget fel tycker att ni ska ta bort de för det här är 3de gånger jag skriver en sån om du vill veta mer neka mig ibte asså ta kontakt med mig på discord så svara jag på alla frågor du behöver veta

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Då jag varken får veta vad som hänt, hur lång tid det var eller något så väljer jag att neka överklagan.

om du fr[ga efter bannen så är det för alltid från discord står inte tid men när jag blev bannad va för 3 dagar sedan, snälla hjälp mig asså har skrivit till alla

Tillbaka