Nekad CoolKadd | Whitelist ansökning [Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CoolKadd

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: CoolKadd

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198336331066/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Odencrants#0953

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2020

Berätta om din karaktär. Bengan 60 år är en trevlig gubbe som har ett stort intresse för människor och relationer. Bengan är en man som tar livet på fullaste allvar och finns alltid där för en. Bengan är en glad gubbe som gillar att spridja vidare sin glädje till andra karaktärer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli Whitelistad då jag kan ta på mig uppgifter inom dc-serven och jag vill dessutom ta på mig viktiga roller och jobb inom servern så som sjukvården där mer arbetskraft kan behövas.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill bli det på denna servern för detta är den besta svenska rp servern jag spelat på med trevliga människor.

Hur många timmar har du på FiveM? 9.2 h

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på svenska servrar och tyckte denna verkade bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte tills jag hittade denna server.

Nekad utveckla på Varför just du ska bli WL och varför vill ju just du bli wl, Bättre lyckat nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka