Nekad Coolingholing | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coolingholing

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Coolingholing69

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2003

Berätta om din karaktär. Jimmy Strögson, 59 år gammal, är en veteran inom den kriminella världen, känd för sin förmåga att navigera de mörka hörnen av staden utan att dra för mycket uppmärksamhet till sig själv. Han växte upp i en tuff förort där han snabbt lärde sig att överleva genom att vara både slug och taktisk. Hans karaktär är en blandning av en slipad affärsman och en råbarkad kriminell, som alltid verkar ha en plan i bakfickan. Med åren har Jimmy blivit mer reflekterande, inte längre den impulsiva yngre mannen som kastade sig in i faror utan att tänka på konsekvenserna. Nu spelar han ett längre spel, och istället för att ta risker på fältet, styr han ofta händelserna från bakgrunden. Trots sin ålder är Jimmy fortfarande i god fysisk form och har ett stålaktigt psyke. Hans hår är grått och hans ansikte är markerat av djupa fåror som vittnar om ett liv fullt av konflikter och svåra beslut. Han bär ofta en sliten läderjacka och har ett smycke runt halsen, ett minne från en gammal vän han förlorade för många år sedan. Han är en mästare på att läsa folk, och använder både sin charm och sin brutala ärlighet för att få det han vill ha. Han kan lika gärna förhandla fram en vapenvila som han kan iscensätta ett angrepp, allt beroende på vad som gynnar honom mest.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till unive genom att spela en intressant karaktär för att engagera i RP-historier, samt organisera events som stärker gemenskapen. Jag kan också hjälpa till med och ge feedback och idéer för att förbättra servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att agera på ett sätt som gynnar den andra spelaren och stärker berättelsen, istället för att fokusera på sin egen framgång. Det handlar om att skapa trovärdiga interaktioner, samarbeta för en bättre historia och undvika att alltid försöka "vinna". Genom att låta motparten glänsa eller utvecklas bidrar man till ett mer balanserat och engagerande rollspel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm (random death match) vdm (samma sak som rdm fast med bil) copbate ( att få polisens upmärkssamhet du får inte skriva i chatten om du till exempel håller på att dö

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte så mycket erfarenhet för jag började nyss men jag kan grundreglerna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle vara mycket tacksam om jag skulle få bli medlem för jag har lagt ner mycket tid på min karaktär.

Nekad.
Anledning:
AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka