Nekad Cooling123 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cooling123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Varg Englund

Vad är ditt discord namn? Kvarg#6992

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Viktor Karlsson är nu en 24-årig man med en växande passion för tv-spel. Hans hängivenhet till spelvärlden fortsätter att vara en central del av hans liv. Viktor, en självutnämnd introvert, finner glädje och gemenskap genom att tillbringa större delen av sin fritid online, där han interagerar med andra spelare och delar sina strategiska insikter. Hans närvaro inom olika spelgemenskaper har inte bara stärkt hans egna färdigheter utan också bidragit till att etablera honom som en respekterad figur bland sina virtuella kamrater. Den djupa förälskelsen i tv-spel har dock varit en källa till konflikt med Viktor's familj. Föräldrarnas oro över hans dedikation till spelvärlden har inte minskat med åldern. De trycker på honom att prioritera studier och hitta ett "riktigt" jobb, en strid som har skapat spänningar inom familjen. Viktor, fast besluten att följa sitt hjärta, vägrar att avvika från sin passion. Han betraktar tv-spel inte bara som underhållning utan som en livsstil och är övertygad om att han kan omsätta sin kärlek till spel till en framgångsrik karriär. Viktor's dedikation till sitt hantverk når nya höjder när han ägnar timmar åt att fördjupa sig i spelvärldens alla nyanser. Han absorberar kunskap genom att läsa bloggar, titta på online-tutorials och delta i spelkonferenser. Denna passion belönas när han en dag får ett mejl från ett spelutvecklingsföretag som bjuder in honom till en stängd betaversion av deras senaste spel. Viktor tar tillfället i akt och imponerar spelutvecklarna genom att upptäcka buggar och föreslå förbättringar. Resultatet? Ett oväntat jobberbjudande som speltestare. Viktor kan knappt tro sin tur när hans dröm om att arbeta inom spelbranschen plötsligt blir verklighet. Hans roll inom företaget växer gradvis, och han befordras slutligen till speldesigner. Nu arbetar han på flera framstående spel, inklusive några av branschens största franchiser. Hans talang och hängivenhet gör honom snabbt till en av de mest eftertraktade speldesignerna. Idag reflekterar Viktor med stolthet över den resa han har gjort och är tacksam för det stöd han har fått från vänner, kollegor och medspelare. Han ser fram emot att inspirera andra unga passionerade individer inom spelvärlden och hoppas kunna uppmuntra dem att följa sina drömmar, oavsett hur okonventionella de än kan verka. Viktor är nu en framgångsrik speldesigner som lever ut sin passion och ser optimistiskt fram emot framtidens äventyr inom den dynamiska världen av tv-spel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag strävar verkligen efter att bli medlem på servern för att förbättra min rollspelsupplevelse och öka mitt engagemang genom att söka efter jobbmöjligheter. Genom att aktivt delta i olika yrken och aktiviteter hoppas jag inte bara ge min egen karaktär meningsfulla sysselsättningar utan också skapa spännande interaktioner med andra spelare. En av mina huvudmotivationer är att vara en del av serverns gemenskap och bidra till dess välmående. Att rapportera dåligt beteende och undermåligt rollspel är en viktig del av detta, då jag strävar efter att bidra till en trygg och respektfull miljö för alla. Jag ser det som min plikt att vara uppmärksam och agera för att upprätthålla höga standarder på servern. Dessutom har jag en passion för att utveckla och förbättra rollspelsupplevelsen för alla. Genom att vara öppen för att dela idéer som kan lyfta serverns RP-nivå och främja social interaktion hoppas jag kunna bidra till en levande och dynamisk spelvärld. Jag tror på att vara en del av lösningen genom att själv visa goda RP-skickligheter och inspirera andra att göra detsamma. Att vara en aktiv och ansvarsfull medlem på servern är något jag tar på stort allvar. Genom att vara konstruktiv och positiv hoppas jag verkligen kunna göra min del för att skapa en hälsosam och givande rollspelsgemenskap. Jag ser fram emot möjligheten att vara en del av servern och bidra till dess blomstrande RP-scen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att upplevelsen blir en ömsesidig njutning, där båda parter strävar efter att ha roligt, oavsett om någon av dem förlorar i scenariot. Tanken är att skapa en atmosfär där det är lika givande och underhållande för alla inblandade. Att förlora i ett scenario bör inte vara en besvikelse, utan snarare en del av den gemensamma upplevelsen. I själva verket är det att undvika att ständigt sträva efter att vinna varje scenario en central princip för att undvika Powergaming. Genom att låta båda parter ha kul i spelet skapar man en hälsosam dynamik och undviker att överdriva ens eget inflytande över spelets händelser. Det handlar inte bara om att vinna, utan om att skapa minnesvärda och givande stunder tillsammans. I denna anda av samarbete och ömsesidig njutning kan en situation där något går snett vara lika givande som när allt går som planerat. Det är den kollektiva berättelsen och de oväntade vändningarna som skapar en rikare spelupplevelse. Genom att vara öppen för olika utfall och inte enbart fokusera på att segra, skapas en atmosfär av gemenskap och skratt. Så sammanfattningsvis, att spela för motpartens vinst handlar om att sträva efter att alla inblandade har det roligt och att undvika att ta spelet för allvarligt. Det är en attityd som främjar samarbete, kreativitet och en rikare spelupplevelse för alla. Att acceptera att det är lika viktigt att skapa minnesvärda ögonblick tillsammans som det är att nå spelets mål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler tex, SUNT FÖRNUFT är att man ska göra rimliga och realistiska beslut så det blir en rolig och realistisk RP. VDM är att man använder ett fordon som vapen eller att man kör på någon utan anledning. RDM är att man skadar eller dödar någon utan anledning. META GAMING är att man använder information utanför din karaktär och använder det inom din karaktär tex att man avänder discord för att kommunisera med någon. COMBAT LOGGING är att man stänger av spelet mitt i ett scenario för att kunna slippa det som tex att man blir rånad men vill inte förlora sina saker så man stänger av.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat Unive tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har bra social rp och jag har varit medlem och kriminell tidigare så jag kan mycket inom roll spel.

Senast ändrad:
Nekad. Skriven med hjälp av ChatGPT.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka