Nekad Cooling123 | Medlem ansökning [Berdan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cooling123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Varg Englund

Vad är ditt discord namn? kvarg#6992

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Viktor Karlsson är en 24-årig karaktär med en passion för äventyr och utforskning. Han är energisk, äventyrlig och har en stark vilja att upptäcka nya platser och lära sig om olika kulturer. Viktor är en entusiastisk resenär och älskar att vandra i vildmarken, klättra i berg och utforska exotiska platser runt om i världen. Han är också väldigt tekniskt kunnig och har ett stort intresse för innovation och framsteg inom teknologi. Viktor är en envis problemlösare och älskar att experimentera med nya uppfinningar och tekniska lösningar. Han är ambitiös och har stora drömmar om att bidra till världen genom sina tekniska kunskaper. Viktor är också en omtänksam person som bryr sig om andra och är alltid redo att hjälpa till när det behövs. Han har ett stort hjärta och tror på att skapa positiv förändring i världen. Med sin ungdomliga entusiasm och djupa kunskap om teknik är Viktor Karlsson redo att ta sig an livets spännande utmaningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att jag vill förbättra min RP-upplevelse och skaffa jobb för att ha roligare och mer engagerande RP. Jag kommer också att rapportera allt jag ser som är dåligt så att de som inte kan RP ska bli bannade. Dessutom kommer jag att komma med idéer som utvecklar serverns RP och höjer andra spelares RP genom att jag själv har en bra RP och främjar social RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vill inte bara fokusera på att vinna, utan också ge den andra en chans att ha roligt och förbättra RP-upplevelsen för båda parter. Det handlar inte bara om att jag ska vinna scenariot, utan att båda ska kunna njuta av det. Dessutom strävar jag efter att utföra seriös RP på en hög nivå och minska oseriöst beteende på servern genom att förbättra mitt eget RP. Jag vill ha kul samtidigt som jag spelar seriöst, eftersom oseriöst beteende inte är roligt för någon. Mitt mål är att RP:a på så hög nivå som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler, Tex sunt förnuft, vdm, rdm, META gaming och combat logging.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat Unive tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har bra social rp och jag har varit medlem tidigare så jag kan lite inom roll spel

Nekad, utveckla, ansök igen om 24h

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka