Accepterad cooling boi | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cooling boi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122710091/

Vad är ditt namn i verkligheten? Konstantin

Vad är ditt discord namn? pressbyrån pirat#6139

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Palme han är 50 år och har varit stadsminister i Afrika. Han kommer ifrån Moçambique. I hans barndom var han en väldigt bitter människa. Hans mamma tog honom till en spågumma och så sa spågumman att han skulle bli glad. Nästa dag blev hela hans familj har blivit dödade i en terrorist attack så han är en lycklig människa med en positiv attityd. På grund av hans positiva attityd lyckades han vara glad hela vägen till statsminister och nu älskar alla i hela Afrika honom. Han tröttnade sedan på sitt jobb som stadsminister och ville flytta till Sverige. Han började jobba på trygghansa och försäkrade bilar men han blev sparkad för att han älskade bilarna för mycket. Olof fortsatte att ha en bra attityd så han började jobba på ekonomen men hans chef dog. Nu blev Olof ledsen men sedan glad igen och ville flytta till en annan stad.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en duktig och seriös RP:are som letar efter en bra server. Det här är den kändaste svenska RP servern och jag vill va me.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det här är den seriösaste och kändaste rp servern i Sverige och så är det många trevliga personer på servern.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade genom server listan på FiveM och hittade Unive som hade mest folk.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det roligt, skaffa mer kompisar och sen kan det vara roligt att va social :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka