Nekad coolguy | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

coolguy

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966885942/

Ditt Hex-ID: 11000013bffce36 (Hex)

Vad är din discord tagg? TBD_Einars#4236

Vem var det som bannade dig? Alexander200705

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ryker i bilar utanför Marja ~alexander200507. Återstår: 4 dagar 7 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt så har jag ingen aning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har en väldigt dålig och gammal dator så att spelet laggar väldigt mycket för mig när jag är inne i stan. ibland så laddar inte vägarna eller människor och bilar fram så jag kan inte se om jag kör på någon eller en bil. jag var utanför marja lisas fär att försöka sälja min saab och sen helt plötsligt blev jag utsparkad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag förstår fortfarande inte varför ja blev bannad för att världen hade inte laddat fram och om jag körde in i några bilar eller liknande så ska jag ju bli bannad men det var verkligen inte i meningen om jag gjorde något olagligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare banns har varit om att respektera er på staff och att ha kört dåligt och att jag har haft på mig poliskläder. jag har aldrig upprepat dessa händelser och jag spelar seriöst nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag körde in i något så hade jag kunnat vänta med att köra så att världen hade laddat in men då skulle jag likagärna ha stått i vägen för någon som skulle in på eller ut på parkeringen utanför mara lisas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vänta så att världen laddar fram. btw jag ska köpa ny dator snart så då blir det skillnad på det här.

Har du läst våra regler? Ja

hur ska det vara mitt fel om jag inte kan se varken folk eller bilar. kan du förklara vad jag gjorde fel?

Tillbaka