Nekad coolgeys765 | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coolgeys765

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Milton

Vad är ditt discord namn? chago69

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Aron Johansson som är född år 2000/04/02 vilket gör honom 24 år gammal. Som liten hade han länge drömt om att jobba inom bilar vilket Arons föräldrar även gjorde under hans barndom. Aron och hans pappa Johan jobbade på en bil under en lång period vilket även gjorde att Aron hade mycket tid med sin pappa vilket han gillade. Eftersom de båda hade samma intresse som var bilar. Detta gjorde att bil intresset har följt med homon än idag. Han hoppas kunna söka ett Jobb inom bilar. Så Aron kommer fokusera på det lagliga livet då han vill hålla sig utanför alla problem. Men Arons liv har inte alltid varit problemfritt då han som ungdom gjorde inbrott, bilstölder osv med sin kompisar. Men tillslut insåg Aron att han var på helt fel banna i livet och började fokusera på skolan då han föräldrar alltid har varit vid Arons sida och hjälpt honom, stöttat honom som ledde till att Aron kom ut med bra betyg och jobbade på flera olika bra betalda jobb. Men Aron är den personen som alltid blickar framåt vilket gör honom unik på sitt egna sätt. Han gillar även inte våld då han använder det bara för att skydda sig själv eller andra nära och kära. Aron är även väldigt social vilket gör att han kommer vilja hitta kompisars i staden vilket han anser som någon han behöver. Eftersom Aron gillar inte att spendera tid ensam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt RP skulle jag beskriva som socialt då jag pratar med så många som mjöligt. Även försöker ha konversationer med folk och hälsar på allt möjligt folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på att det ska bli roligt för alla inte bara en enskild person. Till exempel om har ett krig då ska man tänka på att man själv ska inte bara vinna utan det ska också kul för den andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstått dom till 100 procent. BUG ABUSE, när man använder sig av buggar som ger dig fördelar i ditt rollspel. NLR, innebär att man dödar hen som dödade dig fast hen har redan har dödad dig. Powergaming, när man gör något helt orealistiskt som att köra rakt in i en vägg och bara köra därifrån som inget har hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel. Jag har spelat på många olika fiveM serverar och utvecklat min RP under den tiden jag har spelat fivem som jag har gjort i ca 3 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar min RP seriöst, även sitter hyfsat mycket vid min dator, så kommer hålla mig aktiv på servern. Även skapa ett så socialt rp som möjligt då jag anser det som en självklarhet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka