Accepterad Coolgate | Medlem ansökning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coolgate

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tommy Jensen

Vad är ditt discord namn? Coolgate#2118

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 1984

Berätta om din karaktär. En glad o lyhörd omtänksam man i sina bästa år, dvs 35år. Hans uppväxt har varit helt perfekt egentligen. Bra föräldrar som tjänat bra med kosig, och ganska stränga regler. Bröder o syskon som visat vägen för honom. Det har visat sig vara gynsamt för hans självkänsla. Hans val av stig i hans ungdom vart tekniken och motorerna, precis som sin äldre bror.
Små enkla olagligheter har förekommit genom åren pga hans intresse för datorer. Mest förmedling av tjänster/konsultering har ägt rum.
Längre upp i vuxen ålder har det eskalerat en aning men absolut inget allvarligt... Har fortfarande bra kunskaper trots att åren har gått.
Hans psykiska hälsa o även fysiska är hög. Vill nästan medge att han är som klippt o skuren för ett hårdare jobb bland farliga omgivningar. Han har bra kommunikation med både yngre å äldre människor, bråkstakar å även respektabla! En riktig klippa!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer vara seriös och sköta alla åttagandet å hålla mig till reglerna!
Trevnad skapar Trevnad. Jag kommer att bidra med gått intryck och bra rp och försöka allt vad jag kan för att de ska bli en bra rp upplevelse på servern så att alla kan känna att dem hör hemma. Jag kommer också bidra med att försöka hjälpa dem som är nya till rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för den ena parten

Hur hittade du Unive? Hört om flera i min bekantskapskrets som kör denna server.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka