Accepterad coolbro0456 | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coolbro0456

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? FIlip

Vad är ditt discord namn? scope_coolbroo

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Erjon Pite, född 1995 i Albanien. Han flydde från Albanien för att hans familj var mycket fattig och han ville bli framgångsrik och rik, så han flyttade till unive. erjon älskar att köra bil och bara umgås med sina vänner. erjon jobbar inte som vit, han jobbar som svart med ett par vänner. Erjons dröm är att bli gängledare och bli störst i stan. erjon kan bli väldigt aggressiv när folk bråkar med honom eller hans vänner. Han sätter alla sina vänner före sitt eget liv och skulle dö för sina vänner. Han ser sina vänner som familj och kommer att göra allt för att hålla dem vid liv. Erjon har också en bror som ligger i koma efter en bilolyck, men min andra bror har nyss flyttat tillbaka till staden. Hans bror är den enda familjemedlemmen som bor i samma stad som han, resten av familjen fortsätter att bo i Albanien. erjon har nyligen varit på semester i Albanien för att träffa alla familjer i Albanien, eftersom han inte sett dem på länge. Erjon lider av tics där han ibland bara börjar slå saker eller skrika. Hon hatar verkligen stygn eftersom hon inte klarar sig lika bra utan dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kommer bidra med social rp med min högsta förmåga och jag har bra medkänsla för andra och respekterar andra spelare och spelar rp för att ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för alla spelare för att alla spelarna ska ha kul och rp nivån ska vara så bra som möjligt, då jag är lite äldre så har jag mognad så jag spelar inte för att ha mest pengar eller vapen.

Hur hittade du Unive? En vän rekomendera servern.

Vidare till muntlig intervju, lycka till! Du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka