Nekad Coolboy33434343 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coolboy33434343

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? German LilPablo eller lilpablo2335

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lulle ris han är född 1990. Och hans dröm är att bli polis. Han älska sin audi rs 6 avant som han äkt ett tag. Lulle ris väkte upp i ett ganska dåligt område det va mycket kriminell lite rån här och där. Lulle ris hade en syster som hette molly fast hon dog för några år sedan sen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att den har bra rp samt bra staff vilket gör mig lojal till servern unive, jag kan bidra till mer personer till servern för att jag gillar att spela med kompisar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Cop bait är så man inte försöker få polisen efter sig. rdm är random death match vilket innebär att man inte ska döda för random. vdm står för vehicle death match

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har roll spelat i några servrar innan unive.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Måste man va online mycket om man är medlem? eller kan du komma in då och då för att och ha kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka