Nekad Coola katten | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coola katten

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Coola katten

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198134975407/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor Andersson

Vad är ditt discord namn? coola katten#7010

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter achmed mohammedalihassanhabibi och är 20 år och uppvuxen i husby, han har haft det ganska tufft i livet då hans pappa har lämnat han och han aldrig gick till skolan för han var hellre ute med kompisar på dagarna sen när han vart äldre kom knarket in i hans liv han börja röka hasch och sånt men typ vid 19 års åldern så la han det bakom sig och ska hitta ett vitt jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? varför jag ska bli whitelistad är nog för att jag är rolig kommer göra bra cenarion och jag kan rpa

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? varför jag vill bli wl är för denna server är en av dom bästa den är rolig att kö på för att det är alltid mycket folk inne

Hur många timmar har du på FiveM? 758 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag kollade på servers och då såg jag multistaden och då gick jag in på den och jag fastnade.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad en gång på multistaden, men inte på någon annan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på någon annan server just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka