Nekad CookieRater | Whitelist ansökning [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CookieRater

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198114182900/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? FightingFish#7958

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2000

Berätta om din karaktär. Göran Forsberg kommer från Blekinge, Han är född 1985 mestadels av hans familj bor I blekinge men Göran bor I Jönköping där han fortfarande letar efter en tjej. Göran Forsberg har inte haft så mycket pengar igenom sin uppväxt däför har han sökt hit för en ny framtid. Göran är en glad gubbe som gillar att skruva med bilar och hitta på saker på fritiden. Han gillar inte att sitta still. Han är en kreativ man som gillar att utveckla saker han gillar även effektivitet.

Varför ska just du bli whitelistad? jag gillar RP och jag RPar seriöst och kan bidra med roliga stunder. Jag har spelat en hel del RP genom mina dagar mestadels Gmod. Jag är ganska ny till FiveM har runt 10 timmar. Så jag tycker att denna servern hade varit bra för mig att utveckla mina RP förmågor det är just därför jag söker om whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker denna servern ser trevlig ut med många sköna människor man kan lära känna.

Hur hittade du Multistaden? Den var längst upp bland spel jag kunde spela

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna jobba som en mekaniker på ngn verkstad där jag kan mecka med bilar och sedan en dag ha råd med en egen bil jag kan mecka med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spela på state of san andreas men denna servern verkar ha mer funktioner, mer folk och roligare RP överlag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka