Nekad Cookie_swe | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cookie_swe

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? cookie_swe

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2009

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Han heter Jack Krogh och han är 29 år. Han gillar att ha roligt med kompisar, och hans bästa kompis heter gustav. Och hans kompis har varit hans bästa vän i 8år Hans pappa heter Johan Krogh och sen hans mamma heter annett, och Jack är väldigt stak och han är i gymmet 3 gånget i veckan och han älskar mat hans favorit mat är taco men han gillar också sötsaker hans pappa är inte alltid snäll mot han och han gillar att meka med billar och hans bästa intresse är att gymma lite mer om hans barndom. Hans barn dom var bra enda felet var att hans pappa slog han ganska mycket och det tyckte inte annett var okej så hon sa till polisen och då kom social tjänsten. och hans pappa blev helt sjuk i huvudet och då grepp polisen in och han blev satt på 15 års fängelse när Jack var 13 och Jack blev ganska glad att det blev så. Och då blev hans bästa vän glad och hans mamma blev jätte dålig och låg inne på sjuk huset sedan en dag i november så var det den tragiska dagen någon sin och det var dagen hans mamma dog. Då blev han helt förkrossad och han kom in en period som han inte mådde bra för hans mamma var allt för han och hon hjälpte han gå igenom tuffa perioder. Sedan blev hans bästavän indragen av en kompis i lite små kriminella saker och det börjar Jack också komma in i det...Vad
kan hända?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt och seriös rp jag kommer göra många senarion för både kriminella och medlemar jag kommer Hosta bilträffar och annat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag tillexempel är jagad av polisen och jag krashar och hoppar ut ur bilen sen in igen och kör iväg och det är ju inte så roligt för polisen man ska tänka om jag vore polisen skulle jag tycka att det är roligt om jag gör så

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft man ska tänka att skulle min karaktär kunna göra detta irl tex köra av ett berg helt orealistiskt...Rdm random death match innebär att man skadar eller dödar en annan spelare

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag har väldigt mycket med timmar på fiveM och jag har spelat fiveM i ungefär 3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, ej tagit intervju inom 48 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka