Nekad Cookie_swe | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cookie_swe

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118500092/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Cookie_swe#9623

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Daniel larsson och han är 23 år gammal han gillar billar och vill bli polis och han har aldrig blivit aristerad och därför vill han bli polis och hjälpa alla i staden och aristera så många brotslingar han kan och han kommmer göra sit bäst med att göra det han brukar känna en bra känsla när han hjälper indvånare i staden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är ganska bra på att rpa så det kommer bli bra senarion och mycket feed back när jag streamar och annat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ganska duktig i rp så det kommer bli många senarion så det kommer bli bättre rp på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte rånar en bank bara för pengar att man rånar banken för ett bra senario

Hur hittade du Unive? Sätt på grovemaster och många andra youtubers och tiktok

Nekad utveckla allting och hitta rätt definition av vad det innebär att spela för motpartens vinst i ett scenario. Ansök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka