Nekad cookie2 | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cookie2

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten.

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? Doggy#1507

Hur gammal är du? 12år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit medlem för länge sen men sen slutade spela men kom tilbaka för två vecka sen typ

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? JAg kommer att utveckla jobbet med väldigt mycket. Det finns mycket med detta jobbet man kan utveckla me då det är väldigt lite folk som jobbar där och då kan man utveckla genom att ta mycket intervjuer och utbilda erfarna brandmän till rekryterare. Jag kommer att få detta jobbet till ett sälle folk kommer att vilja jobba för dom tycker det är roligt att rädda stan. Jag kommer försöka få folk att jobba här så vi kommer kunna bygga upp ett mer aktivt jobb då det är runt 4 som brukar vara inne. Jag kommer inte tvinga folk att jobba där men jag kommer försöka att få dom att testa sen då kanske dom gillar jobbet men om dom inte gillar det får dom sluta. Dom som är nya kommer jag hjälpa så mycket så möjligt och få dom välkomna. Jag kommer även villa införa lunch tider då alla kommer och så äter vi vid station tillsammans men om det blir larm så går det före mat.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar just nu på räddningstjänsten då jag är rekryterare. Så mina kunskaper väldigt höga då jag kan hur man anställer och sparkar men hoppas att jag inte kommer behöva sparka många. Jag är även medveten om hur man ska släcka bränder och alla grund grejer för räddningstjänsten. Vad räddningstjänsten gör är att brandbekämpning, trafikolyckor, dykolyckor, storskalig oljebrandsläckning, släckning av skogsbrand och insatser vid kemikalieolyckor. Den kommunala räddningstjänsten har också ansvar för räddningstjänst till sjöss när det gäller hamnar, kanaler och strandlinjer.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag:16.00 till 18.00
Tisdag:17.00 till 20.00
Onsdag:15.00 till 20.00
Torsdag:17.00 till 20.00
Fredag:14.00 till 23.00
Lördag: morgon 09.00 till 12.00 kväll 17.00 till 01.00
Söndag: morgon 09.00 till 12.00 kväll 16.00 till 22.00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+rep bra snubbe och han är en rolig och bra på sitt jobb skit bra tycker att han förtjänar det här jobbet:)

Tillbaka