Accepterad cookie2 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cookie2

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/verynicecookie

Ditt Hex-ID: 11000014c4a310d

Vad är din discord tagg? DoggeLito#1507

Vem var det som bannade dig? Abba

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: fdc0c871823d2b9f95e5c3465c67c130 (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte hur jag bifogar bild men blev bannad för lall och slås med baseboll trä på arbetsplats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vid grov street pizze ria och sprang in med baseboll trä och tog sönder allt sen drog men kom till backa flera gånger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta va länge sen så kommer bara ihåg 3 typ en va när jag skulle lägga in min bil i garaget och då kom det en kille och va kaxig och då slog han mig då sa jag du använder ditt medborgaskap fel vilket leder till ooc och det va en svban.en annan va när jag va på piren och jag muckade med mc gubbar då fick jag en svban. En annan va en ban som det stog lallare men det va när jag tog en bil och körde runt med den vilket blir dålig rp. Alla dom här bansen va typ ett halv år sedan. denna va fö typ 3 veckor sen Ja va utanför polisstationen och sen kommer en från grippen taxi och parkera där sen när jag går fram så säger han hållkäften det va där bråket börja för då blev jag arg och sparka på hans bil för jag va arg sen kom en till polis ut då springer jag och då blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat inte springa in med baseboll trä och bara beställa som alla andra en pizza.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska inte slåss med baseboll trä på arbetsplatser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar

Tillbaka