- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 33
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad heter du på discord? DoggeLito#1507
Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. varje dag om jag inte har träning eller nåt. 15.00 till 21.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år med lite uppehåll.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10+ bansen va månader eller år sen så har tagit lär dom av min bans
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att se till så alla följer reglerna. Till ett exempel jag är på piren och det är massa med med lallare som springer runt och slås då hade jag kickat för lallare. Om jag ser kanske någon som kör i två hundra och krockar sen inte rpar på några skador så hade jag kunnat /svban id för powergaming. Ett annat exempel kan vara om någon kör på alla på piren hade jag kunnat banna svban sen skickat klipp i dc att den bannan ska förlängas för mass vdm.Jag vet som sagt att ni har nolltolerans på lallare och regelbrott och jag hade direkt kickat eller sv bannat dem så att dem lär sig en läxa. Nu leker vi med tanken att jag hade sv bannat en kille för "lall" då är mitt största mål att se till att personen förstår att den inte kan hålla på så. jag hade även bidragit med att rensa gatorna på bilar, läsa report, kickat och svbannat folk men även klippa större regelbrott så att ni staffs kan ta större åtgärder. Min uppgift hade varit små jobben som egentligen inte är små jobb eftersom lallare är ett ganska så stort problem på dem flesta servrarna. Mitt mål är att bidra så att unive blir en seriösare och tryggare plats för alla medlemmar!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa servern med alla lallare. Det är svårt för alla staffs att hålla koll på alla så då vill jag bli servakt.Jag skulle vara en seriös och hård servervakt som skulle ta allt på allvar. jag är en serviös och mogen spelare som alltid vill allas bästa. jag är snäll och go men om det sker regelbrott så tar jag set fullt på allvar. Jag träffar på mycket lall och srörre regelbrott som måste försvinna. Jag vill verkligen att det ska ske en skillnad. unive är en stor server med en del lall som jag vill ta del med att hjälpa till. Jag skulle underlätta för er staffs genom att läsa reports, ta bort regelbrytare, och göra unive tryggare och roligare. Jag gillar långa och roliga scenarion men tyvärr finns det folks som inte tar det seriöst. Jag vill att det ska ske en förändring och vill mer än allt bli sv så att jag kan hjälpa till. jag är som sagt aktiv och mogen rollspelare som vill allas bästa.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är tillexempel om man krockar och bara revvar sig själv för man dör. de är kurroption. eller att man kickar någon för att vinna ett scenario. Om jag blir servrvakt kommer det inte påveka min rp.
Vad heter du på discord? DoggeLito#1507
Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. varje dag om jag inte har träning eller nåt. 15.00 till 21.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år med lite uppehåll.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10+ bansen va månader eller år sen så har tagit lär dom av min bans
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att se till så alla följer reglerna. Till ett exempel jag är på piren och det är massa med med lallare som springer runt och slås då hade jag kickat för lallare. Om jag ser kanske någon som kör i två hundra och krockar sen inte rpar på några skador så hade jag kunnat /svban id för powergaming. Ett annat exempel kan vara om någon kör på alla på piren hade jag kunnat banna svban sen skickat klipp i dc att den bannan ska förlängas för mass vdm.Jag vet som sagt att ni har nolltolerans på lallare och regelbrott och jag hade direkt kickat eller sv bannat dem så att dem lär sig en läxa. Nu leker vi med tanken att jag hade sv bannat en kille för "lall" då är mitt största mål att se till att personen förstår att den inte kan hålla på så. jag hade även bidragit med att rensa gatorna på bilar, läsa report, kickat och svbannat folk men även klippa större regelbrott så att ni staffs kan ta större åtgärder. Min uppgift hade varit små jobben som egentligen inte är små jobb eftersom lallare är ett ganska så stort problem på dem flesta servrarna. Mitt mål är att bidra så att unive blir en seriösare och tryggare plats för alla medlemmar!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa servern med alla lallare. Det är svårt för alla staffs att hålla koll på alla så då vill jag bli servakt.Jag skulle vara en seriös och hård servervakt som skulle ta allt på allvar. jag är en serviös och mogen spelare som alltid vill allas bästa. jag är snäll och go men om det sker regelbrott så tar jag set fullt på allvar. Jag träffar på mycket lall och srörre regelbrott som måste försvinna. Jag vill verkligen att det ska ske en skillnad. unive är en stor server med en del lall som jag vill ta del med att hjälpa till. Jag skulle underlätta för er staffs genom att läsa reports, ta bort regelbrytare, och göra unive tryggare och roligare. Jag gillar långa och roliga scenarion men tyvärr finns det folks som inte tar det seriöst. Jag vill att det ska ske en förändring och vill mer än allt bli sv så att jag kan hjälpa till. jag är som sagt aktiv och mogen rollspelare som vill allas bästa.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är tillexempel om man krockar och bara revvar sig själv för man dör. de är kurroption. eller att man kickar någon för att vinna ett scenario. Om jag blir servrvakt kommer det inte påveka min rp.
Senast ändrad: