Nekad cookie2 | Ansökan till Servervakt [Albzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cookie2

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad heter du på discord? Doggy#1507

Ange ditt födelsedatum 8 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag:16.00 till 18.00
Tisdag:17.00 till 20.00
Onsdag:15.00 till 20.00
Torsdag:17.00 till 20.00
Fredag:14.00 till 23.00
Lördag: morgon 09.00 till 12.00 kväll 17.00 till 01.00
Söndag: morgon 09.00 till 12.00 kväll 16.00 till 22.00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 20

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det jag skulle göra är att först och främst göra allt i ordning både på vägarna och kicka folk som håller på med ett oseriöst rpande. Jag har märkt länge att det finns en massa bilar på vägarna som måste dvas, Nykomlingar som har en låg rp nivå. Och staffs har ju tyvär inte all tid i världen för att ta itu med detta då de har större ärenden att lägga sitt fokus på. Det jag skulle kunna gör är att sköta kicks/bans på dessa individer och ta itu med dessa mindre problem. Jag vill hjälpa till på servern och att bli servervakt skulle vara ett stort steg framåt för att hjälpa till. Det har uppstått ett par situationer då en viss individ har gjort ett regelbrott och då skulle man vilja vidta åtgärder med det. Detta skulle jag kunna göra ifall jag blir servervakt, Det händer ibland att man inte hinner clipa eller att ingen staff speccar då kan man själv vidta åtgärderna. Jag ser att staffs jobbar hårt dagligen för att göra saker och ting i ordning. Jag vill hjälpa till staffsen och ta hand o

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har velat bli en servervakt väldigt länge eftersom jag ser mycket regelbrott på servern men jag kan inte riktigt göra nått åt saken direkt utan jag måste klippa det och skicka till staff liksom, jag tycker det är bra att ha många servervakter som håller koll därför vill jag själv bli en eftersom jag kan reglerna och jag tror jag skulle passa bra som servervakt på unive. Jag är väldigt aktiv i discord och försöker att vara så aktiv jag kan in game, jag har varit en server ägare för ganska länge sen och jag vet mycket vad man får och inte får på en server!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om man bannar eller kicka folk för inget. Och om man revvar sig och mina kompisar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka