Nekad Constructorr | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Constructorr

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
187
Ditt discord namn: constructorr

Ditt Hex-ID: steam:11000014730d85e

Vad för typ av beslut gäller det? alla roller p ban /blacklist

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz/fille och maniz tror jag

Varför tror du själv att beslutet togs? jag satt i en vc där en stremade något som ej ska streamas men jag gjorde inget fel jag bara satt i vc och det är ingen anledning och ta det beslutet att banna mig då jag bara satt i vcn och var inte ens med på det samt kan ej hjälpa att någon annan streamar i dcn men förstår vrf detta beslutet togs men jag anser det inte är helt rätt då jag inte gjorde något

Hur är beslutet felaktigt? jag satt i vc där en streamade sånt som inte ska streamas men jag kan ej göra något å det tycker inte jag ska bli bannad av det då jag inte ens gör något som är fel och hade inte kunnat ändrat på det då det inte är jag som gör något fel och hade igen aning vad som skede under den tiden då jag och var ig och rpade samtidigt detta hände och jag tycker jag ej ska bli bannad då det är mer sidoskada än jag gjorde något fel. Jag blev bannad för doxxing vilket står för spridning av känslig information och det har jag inte gjort av att sitta i en VC där någon streamer olämpliga saker står ej bakom doxxing då det är fel/olagligt och jag anser att jag inte gjort något då jag inte var med på detta bara för jag satt i samma VC som personen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har ej

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka