Antagen Constructorr | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Constructorr

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
187
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? constructorr

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2000

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker som medlemskap ansvarig för att jag vill vara med och hjälpa unive med nya medlemmar och för jag har väldigt enkelt för mig att prata med folk samt är mogen person. Det mesta jag vill vara medlemskaps ansvarig är för att jag vill hjälpa folk att bli medlemmar samt dom ska ett fint välkommande till server och hjälpa unive på ett positivt sätt

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycket ni ska välja mig pga jag är kompetent och tar ansvar och visar respekt mot alla samt är jag en lätt person och tycker om att bemöta nytt folk samt prata med dom. Jag är också mogen och tar denna roll med ansvar och får alla att känna sig välkomna. Jag har också väldigt lätt för mig att lära mig nya saker och tar min tid med folk

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid visa respekt då dom visar det tillbaka man ska alltid välkomna folk och vara trevligt samt mogen och inte säga dumma saker om folk och lyssna på vad dom säger att vara aktiv under samtalet du pratar med dom så dom inte tror att du inte bryr dig vissa alltid att du är engagerad i arbetet och vill hjälpa folk

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att man kan grund reglerna runt rp för att kunna göra roliga scenarion och att dom ska påverka servern på ett positivt sätt och när dom är test/medlem kan dom testa på nya grejar samt jobb/kriminal och få den hjälpen dom behöver om dom inte förstår hur saker fungerar. då dom blir en del av unive

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Alla medlemmar ska kunna alla grundreglerna som tex Pwg,meta osso vidare samt kunna hålla en hög RP nivå och inte lalla och förstå reglerna djupt då det är väldigt breda regler

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle ta intervjuer då jag har lätt att bemöta samt prata med folk och läsa folks ansökningar och se till att dom möter den rp nivån och kunskapen som behöves för att vara medlem så unive håller en hög rp nivå

Hur ser din aktivitetet ut?
Måndag: 13:00-22:00
Tisdag: 13:00-22:00
Onsdag:16:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 16:00-02:00
Lördag: 12:00-02:00
Söndag:12:00-22:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej bara att jag är kompetent och mogen för denna roll

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka