Nekad consigliere | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

consigliere

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? w carl#6492

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Pierre föddes 20 januari 1971. Under hans uppväxt var han en väldigt positiv pojke men mycket energi. Han fick snabbt ett intresse för bilar och hans föräldrar började köpa leksaksbilar när han var bara 4 år. Senare under hans barndom börjaade han undersöka sina föräldrars bil och hjälpte då också hans far med att fixa bilen när det behövdes. Hans pappa var som han, också väldigt intresserad av bilar och det kan vara där Pierre själv fått intresset. Pierres pappa var ganska lugn och bra med bilar och gillade att mecka på bilen i sin ensamhet. Pierres mamma var hemmafru och fanns alltid där för Pierre ifall han behövde något. Hans pappa jobbade som bilmekaniker och var ganska duktig så pengar var inte ett stort problem för familjen Jacobsson. När Pierre blev äldre började han jobba för sin far i bilverkstan och när hans far började bli gammal fick han ta över verkstan helt. Ett tag så gick det bra för Pierre, men sen så fick han ekonomiska problem. Detta resulterade med att han förlorade verkstan och blev hemlös, vilket gjorde så att han behövde lösa situation det kriminella sättet. Pierre anses generellt som lugn och schysst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra hög seriös RP Och ett professionellt rollspel, dessutom kommer jag att följa reglerna och samt göra roliga och långvariga scenarier som blir kul för dom som medverkar i det. Jag kommer även vara lojal och trevlig mot servern och få många att ha kul såklart.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte enbart ska fokusera på sitt eget bästa. t.ex jag ska inte åka och döda någon för att ta hans grejer. Då har jag enbart förstört för andra och bara tänkt på mitt eget bästa. Det motsvarar till dåligt RP.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar som är aktiva på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka