Nekad consigliere | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

consigliere

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? w carl#6942

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Pierre var född 1971-01-20. Han växte upp med sin farsa i ett tufft klimat. Hans morsa var inte där för han eftersom hon hade narkotikaberoende. På grund av det så började Pierre I ung ålder med det kriminella, droger, rån, vapen, osv. När han blev äldre ville han inte va kvar i den kriminella världen, så han beslöt sig för att försöka lämna den. Fast Pierre hade dock svårt att få ett jobb på grund av hans brottsregister, så han hade inget annat val än att fortsätta på den kriminella vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös rpare och vill bara ge nöje till de andra som spelar på Unive och vill hjälpa till att bygg upp servern till en ännu bättre plats.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska fokusera på sitt eget bästa. Typ att jag inte ska döda någon för att ta hans t.ex hans pengar eller vapen. Då har jag enbart förstört för andra och bara tänkt på mitt eget bästa. Det är bara dålig RP.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på en annan server förr men min polare sa att Unive var bättre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka