Accepterad connycobra | Medlem ansökning (Arre)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

connycobra

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hasse

Vad är ditt discord namn? brodertuckk#7977

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 1985

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Conny Steen 35 år men även känd som Kobran
Han är född uppe i Norrland med sin mor och far men hans far lämnade familjen vid tidig ålder så någon kontakt med honom har inte Conny längre
Conny är gammal kåkfarare och har nyligen muckat från ett längre fängesestraff som han avtjänat efter ett rån som gick väldigt snett.
Som person är Conny väldigt lugn och godhjärtad och har inte svårt att knyta nya band med andra personer
Det kriminella försöker han lämna bakom sig eftersom det är inte det liv han vill leva längre (med tanke på att hans far var kriminell).Men som alla säger är det svårt att bryta mönster och byta banor men han känner att han har det driver att lämna det kriminella bakom sig.
Nu förtiden har Conny betydligt längre stubin än tidigare och vill hellre lösa konflikter genom diskussion än med nävarna
Åt vilket håll i livet Conny kommer välja kommer tiden att få utvisa men med flytt till en ny stad och nya människor så är det inte omöjligt att han kommer välja rätt väg och bli en uppskattad och välbelönad människa.'
Allt handlar om vad för personer och kontakter han känner tillit till

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra humor ,spänning och mogenhet till denna servers RP och ska göra mitt bästa för att ha så bra roleplay som möjligt
Även vara seriös och framgå med gott exempel och försöka bidra med förslag och tips för att få denna server att bli ännu bättre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda parter och även låta motspelaren få vinna också och spela med så att scenariet blir roligt för båda parter och inte bara för en själv

Hur hittade du Unive? genom twitch och läst runt lite på internet om detta

+rep jag gillar äldre rpare då dom är mycket mer mogna och har seriös rp. Ge honom en chans så kommer han att visa jätte bra rp:p

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka