Nekad Conny Olsson | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Conny Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245102386/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Conny Olsson#9755

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Han hetter Conny Olsson och vill bli Mekonom och är 40 år och har jobbat som Menkonom inan och han tycker att det är väldigt roligt med fordon.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag ska försöka att göra denna störe än vad den e fast den redan är jätte stor och så ska jag RPA så bra jag kan och inte bli bannad en enda gång. Och ska jag RPA roligt men endå serigöst. och ska jag försöka att hjälpa som är staff så mycket jag kan som Medlem

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag ska försöka att göra denna störe än vad den e fast den redan är jätte stor och så ska jag RPA så bra jag kan och inte bli bannad en enda gång. Och ska jag RPA roligt men endå serigöst

Hur hittade du Multistaden? Den första gången så sökte jag på SWE och den andra så skicka Pontus #5180 den till mig och då blev jag sugen att börja med FiveM igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli Mekonom och inte lalla utan ta allt på alvar. Jag vill har roligt men endå seriös RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka