Conny Olsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245102386/
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Conny Olsson#9755
Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Han är trevlig hetter Conny Olsson och vill bli Mekonom
Varför ska just du bli whitelistad? För jag har haft de inan men jag lämnade denna server för jag inte tyckte att FiveM var så roligt men nu har jag börjat igen
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har haft de inan men jag lämnade denna server för jag inte tyckte att FiveM var så roligt men nu har jag börjat igen
Hur hittade du Multistaden? första gången sökte jag på SWE och då kom denna server upp men denna gången så skicka Ponus den till mig och då gick jag med.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha roligt och vara seriös
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Conny Olsson#9755
Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Han är trevlig hetter Conny Olsson och vill bli Mekonom
Varför ska just du bli whitelistad? För jag har haft de inan men jag lämnade denna server för jag inte tyckte att FiveM var så roligt men nu har jag börjat igen
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har haft de inan men jag lämnade denna server för jag inte tyckte att FiveM var så roligt men nu har jag börjat igen
Hur hittade du Multistaden? första gången sökte jag på SWE och då kom denna server upp men denna gången så skicka Ponus den till mig och då gick jag med.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha roligt och vara seriös
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej