Nekad Conny Olsson | Whitelist ansökning [Minierkan] [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Conny Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245102386/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Conny Olsson#9755

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Conny Olsson heter min karaktär som lever i nuet, han blickar aldrig bakåt utan ser bara positiva saker framför sig Conny född 1980 i Sverige men när han var 12 dog hans mamma av kanser. hans pappa var borta väldigt mycket i hans barndom för han jobbade hela tiden så Conny såg nästan aldrig han. Conny är modig och vågar sig på de flesta saker och han klarar sig väldigt bra själv för han har varit så mycket själv i sin barndom. Nu vill Conny bli Mekonom och börja laga bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Mitt mål sedan start har varit att jag alltid har försökt utvecklas inom rollspelandet. I början när jag anlände till Multistaden så var min rp nivå på botten jag var inte riktigt så bra på det. Men igenom månaderna jag har spelat och tillbringat tid här så har jag utvecklats på en hög nivå vad jag kan anse. Jag kan dom flesta reglerna i huvudet nu och spelar så bra rp jag kan, ibland kanske det händer att man råkar bryta en regel, men så är det med RP och det är inte med flit att man råkar bryta mot reglerna ibland. Det mesta handlar om att ha kul och känna att detta är en server man kan vara trygg på. Så känner jag iallafall. Jag har verkligen fastnat för denna server och tycker den är skit kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ända sedan start, när jag anlände till Multistaden dåra så har jag märkt vilket underbart community det är. Att det alltid finns någon man kan prata med, oavsätt vilket läge man befinner sig i. Jag strävar efter att hitta den perfekta RP nivån för mig just på denna servern, och det vet jag att jag kan eftersom att en stor del av alla spelare kan hålla sig till reglerna vilket gör att jag har just valt denna istället för någon annan. Om man jämför skillnaden mellan multistaden och andra servrar så märker man att staff teamet och uppåt arbetar hårt för sina spelare, dels genom att visa att de bryr sig om oss, men även också att de kan ge förklaringar på vad man kan förbättre sig inom rollspelandet.

Hur hittade du Multistaden? Den första gången så sökte jag på SWE och den andra så skicka Pontus #5180 den till mig och då blev jag sugen att börja med FiveM igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka utvecklas så gott det går och bli så bra på Rp som möjligt och hålla mig till som om det skulle vara verkligheten liksom. Mitt mål är att ha så kul som möjligt och jag vill vara med och bidra till goda förutsättningar för alla samt bygga upp servern på ett bra sätt så alla kan ha roligt och leva i sina roller.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka