Accepterad Conny Kofot | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shlajfer

Icke Medlem
Meddelanden
318
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121214367/

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn?

Vad är ditt födelsedatum?

Berätta om din karaktär. Conny Kofot är en 26 årig man som är uppväxt i en god miljö med föräldrar som haft en framgångsrik karriär däremot förändrades det mesta för Conny efter ett par år som vuxen då föräldrarna ansåg att Conny inte ville något i livet och enbart livnärde sig på föräldrarnas rikedom. Detta fick ett abrupt stopp då Conny var 21 år gammal, föräldrarna fick nog. Hädanefter skulle Conny fixa sina egna pengar samt skapa sin egna karriär men detta hade inte Conny någon erfarenhet av eller några kontakter för. Conny blev snart hemlös utan arbetsplats eller ett kapital att livnära sig på. Connys sökande efter pengar och karriär blev en ständig stress, till en början blev inkomsten en kriminell vana, Conny sökte sig till små inbrott och små stölder för att skapa pengar för dagen. Kriminaliteten blev inte långvarig för Conny då han fick mucka för ett inbrott och efter detta fick han hjälp med en start i livet. Arbetslösheten fortsatte ett tag men snart fick han sin arbetsplats på Postnord där Conny knegade på för han kände att en garanterad vit inkomst är bättre än en riskabel svart inkomst. Conny har idag knegat på som postombud ett tag och vill skapa en karriär och utveckla sitt CV för framtiden.
Idag har Conny ingen kontakt med sina föräldrar då dem hatar honom för sin korta tid i fängelset under hans desperata tid, dock värt att nämna att Conny hatar sina föräldrar precis lika mycket men är glad över hans framsteg hittills.
Han är även glad över statens hjälp efter han muckade då han fick gå på bidrag ett tag som gav han mat för dagen iaf, däremot så bestod livet på gatan av små missbruk men detta är Conny ren ifrån just nu.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att min RP ligger på en god nivå för servern och dess medlemmar, söker mig runt för att skapa kontakter och försöka ta mig vidare i Staden för karriär samt gemenskap. Detta anser jag är viktigt som spelare i eran stad, det är inte enbart min personliga framgång som är viktigt, man vill uppnå framgång tillsammans med en gemenskap. Att prata med folk och hitta på gött snack överallt är vad som gör RP roligt, den sociala aspekten.
Jag kommer fortsätta utveckla mitt sociala nät i Multistaden för att leta framsteg i min personlig RP men att även uppnå god relation till så många som möjligen går.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ta min RP vidare, jag känner att ett seriösare arbete och kundkontakt är goda framsteg för Conny i multistaden. Denna server känner man en gemenskap med folk, du träffar samma folk om och om igen vilket är jättekul och därav vill jag försöka göra framsteg i min RP på multistaden.

Hur hittade du Multistaden? Rekommenderad av vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på denna server är att klättra vidare med Conny och försöka hitta ett bättre arbete då Conny som person klarar av ansvar och vara ett bra ansikte utåt för företag. Conny letar hela tiden möjligheter i multistaden och vill utvecklas som person men vill även utveckla kontakt nätverket. Beroende på vilket kontaktnät Conny lyckas skaffa sig så avgör detta vilken väg Conny ska ta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar på Multistaden.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka