Nekad Conny | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

skanetrafikenn

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? skantrafiken#5500

Vad är ditt Hex:ID 11000014af71918

Ange ditt födelsedatum 16 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så brukar jag ha praktik från 10-16 och brukar alltid komma in vid 17 tiden och bruakr spela till 11 på vardagar ibladn senare. helger spelar jag ofta frånc ca 15 - till 03 ibland så är rätt så aktiv ifall jag inte är iväg och gör annat då.

Hur länge har du varit medlem på Unive? mer än 1 år har haft en annan dc då men samma karaktär haft denna karaktär i snart 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har haft en ban förut och det var inget alvarligt "lallade i fängelset" har bild som jag kan skicka i pm, kan it bifoga bild här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att underlätta det för staffs, då dom kan behöva hjälp ibland. När man har roll som servervakt är man precis som alla andra som rpar bara att vi kan t.ex banna, revva och dv. Det servervakterna gör att se till så att rp världen är så bra som möjligt och få bort lallare eller folk som lallar för att få den bästa upplevelsen inom rp världen.

Det finns flera commandos servervakter kan använda sig av men här är några

Reviveid - revva en person asså återuppliva en person
toggleid - se folk i närhetens id
kick (id) (anledning) - ja kicka folk som t.ex lallar
svban (id) (anledning) - lite samma som kick bara att detta varar längre kick kan man rejoina direkt.
dv - ta bort fordon som ligger och skräpar och tar plats i stan som exempel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag älskar unive och spelar det nästan för mycket. Och vill göra så att alla får så bra rp upplevelse som möjligt utan massa folk som lallar eller håller på och kunna ta bilar som är t.ex mitt ivägen och inte används.. Skulle vilja bli staff i framtiden men man måste starta någonstans.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att ja t.ex inte använder mig av ban för att vinna i ett senario. Säg att jag har 300k kontant på mig och vill inte bli av med det så bannar jag en kille som försöker råna mig eller något.

Nekad, Du har haft en ban inom dom kommande 30 dagarna samt gult namn. Du kan ansöka igen när ditt namn blivit grönt igen :)

Tillbaka