Samuel Ali
Icke Medlem
- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/seticrl/
Ditt Hex-ID: 110000119c28c88
Vad är din discord tagg? setic.#9040
Vem var det som bannade dig? Melvin13
Hur lång tid var din ban? 1 timme
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jagf förskte att sno en bil och då vart ägaren i back och slog mig de ända jag gjorde va att slå tillbaka vilket gjorde mig bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag försökte sno en bil och sen var ägaren i bak och såg mig och slog mig och jag slog tillbaka sedan vart jga bannad för rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har nt varit bannad tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte snot bilen
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår
Ditt Hex-ID: 110000119c28c88
Vad är din discord tagg? setic.#9040
Vem var det som bannade dig? Melvin13
Hur lång tid var din ban? 1 timme
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jagf förskte att sno en bil och då vart ägaren i back och slog mig de ända jag gjorde va att slå tillbaka vilket gjorde mig bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag försökte sno en bil och sen var ägaren i bak och såg mig och slog mig och jag slog tillbaka sedan vart jga bannad för rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har nt varit bannad tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte snot bilen
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår