conky
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 20 Juli 2006
Vad heter du på discord? conky#3696
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 362
Hur aktiv kommer du att vara? Kommer att vara aktiv varje dag
Vad heter du? Olle Vallsten
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Jag kan simma
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag gillar att jobba med människor också är jag bra i pressade situtioner och kan ta hand om människor ganska väl tror detta skulle passa mig riktigt bra. Vill skapa trygghet i samhället.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polis yrket enligt mig är gemenskapen och att ha kul.
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte jätte mycket men kommer nog kunna lära mig detta
Jag kan radiodisciplin. Radiodisciplin är när man ropa t.ex
Olle till Markus kom
Markus till Olle kom
Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag icke
Hur är du som person? Som person är jag väldig snäll,glad och omtänksam kan prata med olika slags personer. Är väldigt bra i pressade situationer.
Är det något vi bör veta om dig? Att ni ska ge mig en chans att visa hur bra jag kan vara i detta yrket
Vad heter du på discord? conky#3696
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 362
Hur aktiv kommer du att vara? Kommer att vara aktiv varje dag
Vad heter du? Olle Vallsten
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Jag kan simma
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag gillar att jobba med människor också är jag bra i pressade situtioner och kan ta hand om människor ganska väl tror detta skulle passa mig riktigt bra. Vill skapa trygghet i samhället.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polis yrket enligt mig är gemenskapen och att ha kul.
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte jätte mycket men kommer nog kunna lära mig detta
Jag kan radiodisciplin. Radiodisciplin är när man ropa t.ex
Olle till Markus kom
Markus till Olle kom
Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag icke
Hur är du som person? Som person är jag väldig snäll,glad och omtänksam kan prata med olika slags personer. Är väldigt bra i pressade situationer.
Är det något vi bör veta om dig? Att ni ska ge mig en chans att visa hur bra jag kan vara i detta yrket
Senast ändrad: