conky | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

conky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? conky#3696

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? När jag har skola 15:00-22:00
Helger: 10:00- 00:00
Sommarlov varierar kan inte säga en speciell tid går och lägger mig när jag är trött

Berätta om dig själv Hej jag är en person som har väldigt mycket fritid och den fritiden jag har ägnar jag att spela på Unive och ibland brukar jag kolla forumet för jag tycker det är intressant. Är en väldigt trevlig mot alla jag bemöter, tycker om att hjälpa andra männsikor.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill bli Support för att jag gillar att hjälpa personer somsagt och få bort dem som lallar/ dem håller en dålig rp nivå. Tycker när dessa lallare kommer in bara för att förstöra för andra på Unive. Jag är väldigt aktiv att kolla discord och forumet är inne på båda väldigt mycket varje dag. Och så vill jag vara med på resan att utveckla Unive till det bättre. Tycker också att detta jobb passar mig väldigt bra eftersom att jag gillar att hjälpa folk och tror på denna servern väldigt mycket. Är ju väldigt aktiv på forumet somsagt så då kan jag titta väldigt mycket på folks ban överklagande. Jag hade också kunna sitta och ta väldigt många support samtal eftersom att jag har mycket fritid och är mycket ledig på dagarna. Inne på servern väldigt mycket då hade jag kunnat åka runt och specca folk och se hur dem rpar och kolla olika scenarion så det inte är för mycket lall i scenarion, det brukar ibland vara lite lall i krimminella scenarion.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive i ungefär 1år.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja blir support på Unive är helt enkelt att jag är trött på allt lallande som sker på servern och att jag tror väldigt mycket på denna servern och att jag komma vara väldigt akitv på discord. kommer sitta väldigt mycket i support, specca olika scenarion och kicka dem som ska kickas

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna ta många support samtal samt kolla mycket i discorden, forumet och /report ingame få bort alla lallande på server det kan jag bidra med. Jag kommer sätta alla support ärenden före mitt eget rp. Kommer göra mitt allra yttersta för att få bort allt lallandet på Unive. Jag kommer ge varningar till dem som är nya på servern och kanske inte hunnit läsa reglerna noggrant eller bara gått in på fivem och hitta Unive och bara joinat utan att veta någonting om vad som gäller. Om det är något större t.ex bankråns scenario vill jag så olika typer av clip från dem olika parterna sen när jag har sätt bådas clips så bestämmer jag därifårn hur jag gör. Kommer göra vad som helst för att få bort dessa lallare som finns på server och om jag blir support kommer jag ta detta som en stor chans att få vara med och utveckla Unive.

Har du några tidigare erfarenheter? Det har jag inte men kan nog anpassa mig väldigt bra till allt:)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Här är några commands jag kan.
/sqlban [id] [dag] [anledning] du bannar personen
/revive du återupplivar personen
/togglename du ser personens steam namn
/toggleid ser personens id
/bring [id] Personen Teleporteras till dig
/tpm Teleporterar till din waypoint
/noclip din är osynlig och flyger runt du speccar folk också
/goto [id] du teleporterar till personen
/kick [id] du kickar någon
/freeze du fryser spelaren

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har ganska lätt att lära mig nya saker men själv tycker jag att det får ta sin tid om jag tycker det är lite svårt eftersom att detta är ju helt nytt för mig med att vara support

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag har aldrig spelat på någon annan server än Unive så nej.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Vidare till intervj

Nekad, utebliven intervju, inget engagemang.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka