Accepterad Conis | Whitelist ansökning [cr0zz] [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Conis

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ConisBonis/

Vad är ditt namn i verkligheten? Conrad Backlars

Vad är ditt discord namn? Backlars#8079

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bullen Forsberg. han är 24 år gammal. Bullen är 186 cm lång och han har ganska långt hår och lite skägg. Bullen har keps, kängor, tröja och mjukisbyxor. Bullen är snäll, trevlig och omtänksam. Bullen vill gärna få lite vänner i staden och kanske en tjej också vem vet. Han gillar att prata med personer och umgås med vänner och kära. Det Bullen vill gärna jobba med är Lastbilar, Mekaniker, skogshuggare men annars kan han jobba med allt möjlig. Bullen kommer att bo i en lägenhet och med en Volvo 242 och en 945. Bullen vill gärna skaffa familj och köpa ett dröm hus till sin familj.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag vill ta min rp till mer högre kvalite, För mig blir jag en bättre spelare om jag är whitelistad. Om man whitelistad så tar man det på seriöst. Och jag själv kommer att bidra seriöst rp och sunt förnuft

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört mycket bra saker om servern och det verkar vara en bra server för att bli whitelistad på. Admins och mods gör ett bra jobb på multistaden har jag hört. Jag vill bli whitelistad för då kan jag bli bättre på att RPA och jobba som sjukvårdare

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spelar mycket på multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ta allt på seriös och bidra till bra rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat på färjestaden men har lämnat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka