Nekad Comvic | Ban överklagan [Kurt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Comvic

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199116351481/

Ditt Hex-ID: 110000144e877f9

Vad är din discord tagg? Benz#2440

Vem var det som bannade dig? Vet inte.

Hur lång tid var din ban? Permanent tror jag, vet ej eftersom det är på disqord.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppsan .... Kunde inte acceptera inbjudan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig eftersom som att jag bröt emot deras regler, jag skrev att Philips server bara bestod av 12 åringar vilket inte vad okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade haft en allmänt dålig dag och går in i chatten på unives dc och skriver att servern inte är någe bra samt att de bara är 12 åringar som spelar på servern. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej eftersom att jag var otrevlig i chatten så var det bra av Staffen att ta bort mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad ifrån er DC server tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag känner att jag tagit lärdom av detta och straffats hårt eftersom att de var över 2 veckor sedan jag blev bannad, samt att jag känner att jag har lärt mig att kontrollera mina känslor och min attityd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut! jag har lärt mig att man ska uppföra sig och ha en allmänt trevligare ton i chattarna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka