Accepterad compundbow | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

compundbow

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/imahamburger/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? compundbow#6666

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Vincent Björnesson är född den andra februari 1995. Han levde i en "medelklass" familj som inte hade jätte gott om pengar men nog för att klara sig. Efter gymnasiet så gick saker lite snett, han fick väldigt dåliga betyg och han hamnade i missbruk av droger och alkohol. Han drogs mer och mer in i den djupa kriminaliteten som skulle bli väldigt svår att ta sig ur. Han flyttar till Unive för att försöka starta på nytt och förbättra sig själv för gott. Men hur kan det gå? Kanske kan han skaffa ett jobb och fixa bostad eller kommer han falla tillbaka i kriminaliteten? Hans största intresse är bilar och motorcyklar och att vara med kompisar. Han är även väldigt bra på att köra! Väldigt stora aggretionsproblem vilket har orsakat honom väldigt mycket problem, det får han jobba med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad då jag kan tillföra mycket till RPn. Jag har spelat på servern sedan november 2020 och har även över 2300 timmar på FiveM. Jag kan ta denna erfarenhet för att förbättra RP nivån på servern och helt enkelt göra servern till ett bättre ställe.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern då jag spelar här väldigt länge nu men tog en paus. Jag gillar verkligen communityt och hur själv servern är uppbyggd och vill gärna vara en del av detta communityt igen.

Hur hittade du Unive? Kompisar / Server Listan / Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att få upp RP-nivån och även för att skapa roliga scenarion / interaktioner men även träffa nya vänner och hitta på allt möjligt. Jag vill även själv utvecklas som person men även på min RP-nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka