Accepterad compundbow | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

compundbow

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/imahamburger/

Ditt Hex-ID: 1100001198e4539

Vad är din discord tagg? compundbow#6666

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade ett vapen på mig och skjöt utan krim roll. Det var extremt fel av mig men inte riktigt meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom precis tillbaka till staden efter en ganska lång paus, jag träffades upp med några gamla kompisar i staden. Jag var tidigare kriminell och bärde vapen (vilket jag inte skulle gjort). Vi skojade runt och kaxade på skoj när jag sade: ska jag skjuta dig eller? och skjöt 2 skott i taket. Totalt mitt fel och skulle inte gjort det men ville inte direkt döda de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, det var extremt dumt av mig och något extremt idiotiskt gjort av mig. Jag vet inte vad jag tänkte på jag ville bara skämta lite med kompisar. De jag skjöt mot förstod att jag inte menade det och jag sade till de att det absolut inte var menat att döda de. Jag ångrar verkligen det jag gjorde och kan forfarande inte förstå varför jag gjorde så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var väldigt längesen. Jag vet att jag har blivit bannad för b.la meta samt powergaming. Jag har tagit extemt mycket lärdom av detta och växt / mognat inom min RP sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle först och främst inte bärt ett vapen från första början eftersom jag inte ens var kriminell sedan skulle jag heller aldrig ha skjutit då det var väldig dumt och ej genomtänkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt. Att inte använda eller ens bära vapen om jag inte är kriminell och speciellt att inte använda.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka