Nekad compundbow | Ansökan till Servervakt [Acho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

compundbow

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ange ditt födelsedatum 24 November 2006

Vad heter du på discord? compundbow#6666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 15:00 - 21:00
Helger: 08:00 - 02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan november 2020. Tog dock en liten paus men är nu tillbaks!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag håller ett extra öga medans jag RPar. Göra allt jag kan för underlätta för staffsen och städa upp. Helt enkelt göra servern bättre!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt eftersom att jag spelat på servern ganska länge och känner att jag vill underlätta för staffsen så mycket jag kan men endå RPa. Jag har varit servervakt och staff förut och vet hur allt funkar. Och jag vill köra igen!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle se till att få bort alla lallare och folk som helt enkelt inte har någon som helst tanke att RPa. Jag kan även underlätta genom att få bort bilar och rapportera till staffs om större saker som händer. Jag skulle hålla ett extra öga på allt som händer för att göra det jag kan.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt då jag har spelat väldigt länge, har varit servervakt förut samt staff och vet alla commands samt hur allting funkar. Jag kan med denna efrfarenhet hjälpa till rättvist och göra rättvisa beslut!

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag vill göra vad jag kan för att förbättra servern och hjälpa staffsen. Få bort lallare och folk som inte vill RPa utan endast förstöra.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes. Som sagt varit staff och SV innan.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag var bannad för meta / powergaming väldigt länge sen och det tog jag god lärdom av och har aldrig repeterat sen dess.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Utveckla mer och skriv en ny ansökan om en vecka.

mvh Acho

Du får utveckla din ansökan!

Lycka till och ha en bra dag.
Mvh, MOB.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka