Accepterad compundbow | Ansökan till Ped Karaktär [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

compundbow

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ange ditt födelsedatum 24 November 2006

Vad heter du på discord? JagHeterVincent#9169

Ditt Hex-ID 1100001198e4539

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej.

Vilken ped ansöker du för? g_m_m_armboss_01

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Andrei Kalashnikov. Han har flyttat från Ryssland där han hade det tufft med missbrukande föräldrar och ett grovt kriminellt liv med kopplingar till Ryska Maffian. Han var ganska intresserad av att bli mekaniker eller bilförsäljare och är därför väldigt bilintresserad. På fritiden tycker han om att hänga med kompisar och åka bil tillsammans, slåss, kanske göra lite kriminella saker som får adrenalinet att pumpa. Andrei är väldigt aggressiv av sig och är ingen att bråka med, något han har fått med från sina tidigare dagar. Han är väldigt självsäker i sig själv och främlingsfientlig. Denna ped skulle passa honom bra då den utstrålar just vem han är som person och skulle förklara honom mycket bättre för andra personer. Ped modellen i fråga är en lite äldre, "större" kriminell ped som jag skulle säga ser rysk ut.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag är väldigt seriös i min karaktär och lever verkligen upp till dess status och mening. Jag försöker komma in i tankarna och beteendet av en sådan person IRL och jag anser att jag gör det ganska bra. Därför kan folk när de RPar med mig känna att jag är unik och speciell. Sedan har jag spelat FiveM väldigt länge och jag har full koll på alla regler. Jag ser till att all min RP är genomtänkt och realistisk och att alla som RPar med mig har kul och att ingen bli missnöjd. Jag utgår alltid efter att rollspela med sunt förnuft!

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha ped eftersom att just den ped-modellen hade passat bättre till min karaktär bättre än något. Det skulle betyda att folk kan så något ännu mer unikt i min karaktär och då kan jag höja inlevelsen i min karaktär från 99 till 110%. Jag anser att min karaktär är väldigt speciell i sitt beteende och folk skulle nog ha mer förstålelse för vem Andrei är med den pedden.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att utveckla en mer speciell och annorlunda karaktär från alla andra kriminella karaktärer, någon som folk kan skratta åt men även uppskatta och förstå vem Andrei är till 110%.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka