Accepterad Comet_sv | Medlem ansökning [svante]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Comet_sv

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Comet_sv

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse-Lasse Petterson, 39

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, rak, problemlösare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har varit i staden tidigare och då har han alltid tagit vägen som polis och också varit Bitr riks i just Unive City och han har också varit domstolschef samt sjukvårdschef så han har haft en jädra bra resa genom åren. Målet för snar framtid är att komma tillbaka till polismyndigheten (där han redan har plats) och ta del av nationella insatsstyrkan och göra sitt yttersta för att kunna hjälpa staden och neutralisera hotbilden som skapas av just kriminella individer i staden så att säga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett rollspel som främjar just polisens roll spelande emot kriminella och förebygga brott, också då bygga kontakter med resterande i staden och öka kontakten emellan allmänheten och polismyndigheten vilket kommer att sluta i att vi får en bättre rp på servern i helhet. Också när jag utbildar poliser på servern så kommer jag inte vara så objektiv som alla andra utbildare är och bara släng apå fakta utan jag kommer att fortsätta så som jag har gjort förut och bidra med moraliska stöd och utbildning kring just det här med att stärka kontakten mellan polis och allmänhet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska göra det roligt för alla i ett scenario. Du ska vela ge motparten i mitt fall då kriminella en möjlighet att lyckas, vi ska inte gå in men kolvarna vid axlen och skjuta för att vi kan och för att vi vinner på det utan vi bidrar med en bra förhandling från våran sida och ger dem den skans de förtjänar i sin rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har spelat så länge och jag det var ett bra tag sedan jag spelade, men senast jag blev skickad så var felet att jag var medlem på en annan server (som ännu inte hade öppnat) och det har jag lärt mig av

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, sunt förnuft, pwg, nlr, community regler (nazism, rasism, staff diss osv)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka