Nekad Comet_sv | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Comet_sv

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
10
Ditt discord namn: Comet_sv

Ditt Hex-ID: steam:110000136d4d454

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? lundgren

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag ännu inte hade fått indragen medlem på en annan server.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt för att det var ett omedvetet fel. Ja, jag har spelat på denna servern tidigare. Men innan jag kom in på unive så bad jag en admin på den servern att dra mina roller där han reagerade med "löser" och då antar jag att han drar mina roller. Jag har inte efter det kollat om mina roller blivit dragna då jag inte längre är aktiv och inte bryr mig om servern. Så jag litade på att han skulle dra mina roller och tänkte inte mer med det. Sen kom jag in på unive och jag fick jobb på polisen och får ett meddelande som säger att jag har fått indragen medlem och först förstår jag inte ens varför tills jag läser igenom meddelandet och förstår att de inte har dragit mina roller ännu på den andra servern i fråga så jag lämnar deras discord direkt och ska skriva en sådan här överklagan men jag kunde inte skicka den för än idag.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan skicka i pm, kan inte skicka bilder här 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka